Thursday, January 19, 2017

Kalau aku Kaya

angan di subuh hari, sebabnya jari jemari ini gatal nak menaip ....

Kalau aku kaya, bulan jatuh keriba, rmsejuta ssp bulan ni jadi milikku, makanya ;
1. Gi umrah satu keluarga, bawak ma, fil, mil, aida dan alif ...oppa wajibla

2. Balik jer umrah gi honda showroom booking HRV putih

3. Renovate rumah, tambah dapur, nak kabinet dapur ikea takmboh signature kitchen

4. Beli tanah kat aspa cottage, pelihara kambing

5. Beli tanah kat beserah tanam nyiur

6. Beli tanah kat gong duek, pelihara itik

7. Beli tanah kat pantai mengabang telipot wat pondok ke ma dan pusat pengajian orang orang dewasa

8. Belikan oppa ford ranger biru

9. Beli kedai bukak butik cafe , simple_aima boutique cafe

10. Beli rumah kat jeram estate lok, renovate wat kolam renang

11. Jalan jalan pusing dunia
Itu ajer, anganku simple jer kan...dapat sejuta sekelip mata jer abis gini ....haha

Friday, January 13, 2017

Rapatkan syaF

Ni nak cerita, konon nak jadi penulis berjaya tapi menulis pun tak rajin acener tu? Cerita kenapa la ai ni sejak dua menjak ni banyak benor emosi malas ...

Tulisan pun tak havoc inikan pula kekerapan maka itu bagaimanala nak jadi penulis .inikan pula berjaya ....adus sakit minda betul

Kecelaruan identiti memang memeningkan....sekejap nak buat tu kejap nak buat ni...

Bila tiada syaf .....maka stress berseorangan, rapatkan syaf tuntutan agama, jika ingin aman dan tenang malah berjaya dunia akhirat maka kenala bersilaturrahim....

Rapatkan syaf, berdekatan jangan ada renggam ...

Bila tajuk dan isicerita tak selari,
Baik berenti,
Ok bai....selamat malam, sweetdream

Baca berita,
1. Sarawak dapat ketua menteri baru
2. Mia ahmad selamat dijabkabul dengan maskawin rm2K

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...