Thursday, January 19, 2017

Kalau aku Kaya

angan di subuh hari, sebabnya jari jemari ini gatal nak menaip ....

Kalau aku kaya, bulan jatuh keriba, rmsejuta ssp bulan ni jadi milikku, makanya ;
1. Gi umrah satu keluarga, bawak ma, fil, mil, aida dan alif ...oppa wajibla

2. Balik jer umrah gi honda showroom booking HRV putih

3. Renovate rumah, tambah dapur, nak kabinet dapur ikea takmboh signature kitchen

4. Beli tanah kat aspa cottage, pelihara kambing

5. Beli tanah kat beserah tanam nyiur

6. Beli tanah kat gong duek, pelihara itik

7. Beli tanah kat pantai mengabang telipot wat pondok ke ma dan pusat pengajian orang orang dewasa

8. Belikan oppa ford ranger biru

9. Beli kedai bukak butik cafe , simple_aima boutique cafe

10. Beli rumah kat jeram estate lok, renovate wat kolam renang

11. Jalan jalan pusing dunia
Itu ajer, anganku simple jer kan...dapat sejuta sekelip mata jer abis gini ....haha

2 comments:

  1. Asfa cottage...mmg bila lalu situ tertanya2 attractions apa dia tu...

    ReplyDelete
  2. Mm> khee ...xde pe yg best situ, kwasan penempatan yg tersorok.....banyak rumah dalam tu tp banyak tak berpenghuni sbb sebelahnya kawasan longgokan sampah....bau x tahan.....sesuai pelihara kambing ....khee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...