Monday, February 22, 2016

Bertukar wajah kiter

Minghzu berwajah baru....lama sangat dah ni dengan template dulu tu, tahun baru ni ai tukarkan ia, masa lapang ni kita guna sebaiknya....

Malam ni berjam jam duk godek mingzhu, akhirnya template ni yang jadi pilihan hati, yang imej lama tukarkan imej baru, maknanya impian dah berubah, perancangan baru dalam penitian....online sambil niaga la pulak....blog lain kita lupuskan...fokus kena satu, buat dan terus buat....

Pengumaman buat kengkawan, ai jual stevia, tengok tepi, minat wassup

Lam dah tak membobel...rasanya lepas ni start membobel kembali...nak membobel kat duania realiti kan dicop perengus, maka kat mingzhu la lepas perasaan, macam dulu dulu...harapnya lepas ni rezeki masa dan rezeki menulis....insyaallah

Selamat malam kengkawan....masa untuk zzz lak....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...