Wednesday, November 11, 2015

Senangnya dapat Pahala

Dalam menyimpul hari hari kian tersasar dari impian......meninggalkan mingzhu berhari hari tanpa satu klik pun menjadi tabiat....arghh, payahnya nak istikhomah ni....maafkan saya kawan, kunjungan tanpa balasan....tapi kan ku jejaki jua dalam bertatih.....

Cari lah pahala dan berkat dalam tulisan mu, doakan kawan mu....sedekahkan al fatihah buat kesejahteraan mereka.....al fatihah...

Ai doakan  semoga sahabat sekelian dalam bahgia dan sejahtera sepanjang masa, moga makin kaya, makin berilmu dan makin lawa.....kheee....amin

Dalam kehidupan kita seharian, tak susah untuk mendapat pahala, dengan tiga benda je,

Tengok kaabah, tengok ibubapa kita dan tengok laut,


Nota kaki ; esok lusa ai cerita pasal danga beach....tunggu tau.....selamat malam semua

2 comments:

  1. benda baru saya belajra
    '
    Tengok kaabah, tengok ibubapa kita dan tengok laut,'

    ReplyDelete
  2. semoga kita semua bahagia,sihat, murah rezeki..amin..

    :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...