Wednesday, November 4, 2015

Khasiat lemon

PASTIKAN BELI LEMON BILA KE PASAR

🍋🍋Lemon Pemusnah Sel Kanser🍋🍋n mungkin minuman kesihatan terbaik,mudah serta termurah.
Pls share ualls..mungkin ada shabat2 fb kita yg lain memerlukannya. Ni bukan aja utk pesakit cancer ye..ni prevention steps utk smua org yg masih sihat. Pls share aroug..

Pertama kali baca artikel ni was few years back..buat tak tahu je..lastweek sorang pesakit cancer sent this again.dia baru habis rawatannya..sel dah tinggal 12.5..tiada cancer aktif la..tahu brapa kos prubatannya?..dgn smua ubatan herbs n traditional yg tak trkira.kos hosptalnya shj RM100K!!..ada duit manyak ni?saya takde..takat beli lemon dan minum saya adelah RM tu..kalau yg ada pon takkan nak membazir sesaje banyak tu kan..buat anak2 blajar lagi baik kot..
Kesan jgka pendek saya..
Ringan badan✅
Sakit2 tumit hilang✅
Pembuangan sampah kat dalam perut bgus ✅
Sakit kpala hilang✅
Bisul dan bengkak dibadan✅
Resdong n arlegy brkurang✅
Rasa lebih sihat✅

Air lemon panas boleh menolong
anda seumur hidup
Harus baca dan sebarkan walau anda sibuk ye.
1. 🍋Lemon panas membunuh sel kanser.

2. 🍋2-3 hirisan lemon dicelupkan dalam 1 gelas air panas, boleh
menjadi air alkaline.

3. 🍋Bermanfaat bagi tubuh, diminum tiap hari sngat bermanfaat
bagi siapa sahaja.

4. 🍋Air lemon yang panas akan menghasilkan sejenis zat anti
kanser yg terasa pahit, menjadi ubat kanser yang ampuh dalam
perubatan moden.

5. 🍋Air lemon dingin hanya mengandungi vitamin C.

6. 🍋Ibarat tomato, harus
 dimasak terlebih dahulu baru blh muncul
Lycopene yg bermanfaat.

7. 🍋Air lemon panas terbukti boleh menekan pembengkakan dan.
tumor dan boleh bantu atasi segala jenis tumor.

8. 🍋Lemon Extract boleh melemahkan sel kanser ganas tapi tidak
merosak sel normal.

9. 🍋Citric Acid dan C Polifenol yg terdapat dalam juice lemon boleh
menyesuaikan tekanan darah dan mencegah penyumbatan saluran
darah, menyesuaikan sirkulasi darah, mengurangi penggumpalan
darah.

10. 🍋Habis baca harus beritahu orang lain, sebarkan dgn kasih sayang.
Sekian, Selamat beramal

ai kopipes dari fb jeni....save n share....nak mnaip panjang sangat...kheee, selamat mlm dear semua

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...