Monday, November 23, 2015

Cerita danga bay

Cuti deepavali ari tu ai pi danga bay, dah lama ngidam nak jelajah teluk danga ni..., dari kuantan jam 11, ke rompin ke mersing ke kota tinggi ke jB .......jalan lurus jer dengan rasa riang gembira sebab nak peluk patung m&m nanti....dan akhirnya sampan teluk dangan pukul 5.30....jauhnya merentas jemelaung....

Dan sesampai di teluk danga aka danga bay....terus kucup hati yang tadi nya kembang...., xde pe pe pun....tiada kelip kelip dalam blog blog yang riang menari jari pasal danga bay ni....suram, sunyi, tiada apa apa.....konpius la, akhirnya setelah di soal siasat penjaga taman permainan yang satu satunya kemeriahan yang ada tu, menyatakan danga day sedang dalam proses pembangunan...mall nya telah ditutup, jetinya tak lagi sibuk, yang ada kedai makan dan taman permainan kanak, ....jalan jer la melihat laut dari kejauhan, dapat sikit pahala.....tengok jer la.....





3 comments:

  1. dulu ni la tempat lepak2 waktu peang di hari cuti dengan rakan2 serumah..heheh..

    ReplyDelete
  2. sebut 'Dang-e' tau.. bukan 'DangA'
    :)

    ReplyDelete
  3. DR > dr selatan ke utara ehhhh

    DS> ekkkk.....kheee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...