Thursday, October 29, 2015

Nombor hotline Gas

Astagfirullah  astagfirullah astagfirullah

Aku mohon keampunan dari Allah

Kadang kadang lorong hidup ini tak secerah yang diharapkan...pasti ada hari ia kelam, buntu tiada pengaharapan......lewat kesibukan pasti ada hari yang terbuang dan sia sia....impian pagi tidak seiring kejadian.....terasa ingin rehat seharian, padahal kerja menanti menimbun tak kesudahan....

Hari ni lemau semacam, ingat nak sudahkan jahit langsir tapi malasnya,....ingat petang pulak nak keluar hantar barang jualan....tapi badan rasa nak terlentang jer.....alih alih mengarang....

Dari pagi sibuk di dapur mengemas sesambil membakar kek pisang....terbantut sekejap sebab gas habis, kek tak naik naik....rupanya api xde...kheee, setengah jam lak tunggu gas datang....sekarang nak gas kena telepon hotline , 1300888427 no talian hayat gas tu....sampai gas sudahkan kerja dapur, sarapan, layan fb, tiada keruan....cuba lelapkan mata...kelam

Allah maha pengampun, banyakkan bersedekah untuk mendapat keampunan allah

Ya allah, baru lega jiwa lepas mencoret....nak settlekan urusan perbankan la lepas solat zohor ni.....

2 comments:

  1. banyak nya urusan..gas habis paling hangin..tapi sabar je la..kan??bukan salah siapa2 pun tu..heheheh...

    ReplyDelete
  2. DR> tu la......tgh baking lok tu.....kheee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...