Tuesday, September 1, 2015

Kenduri Sana Sini

Tiap minggu sekarang ni ada je kenduri.....bulan syawal open house abis syawal kenduri kahwin.... minggu depan kat temerloh pulak, nak raya nanti belakang rumah, ooo...minggu lepas depan rumah...sibuk la ai...sibuk menengok....

Makan je kerjanya, zumba sekali seminggu pun payah sekarang ni....asyik takde masa je...haha, ai gain weight....makan kontrol tapi sedap sedap ajer....walau ada kenduri tak sedap, hampeh....kesian tuan rumah, dapat caterer masak tak sedap....lauk tak abis banyak....huhu....wahai para caterer, berniaga la dengan jujur....

Minggu lepas kenduri pak jamil, jiran selorong, ada la jugak ai p menolong....meriah dengan gotong royong, rewang tiga hari tiga malam....dan hasilnya, tara...seperti rajah di bawah....khee
Baiknya pak jamil....siap bagi hamper lagi....menarik dan unik, dalamnya ada towel, ada perfume kereta ada pinggan lawa ada jajan...idea yg baik ni.....

Terima kasih pok jamil dan kak ros...

Jika semalam sakit hati, malam ni senang hati....nite frenzs

2 comments:

  1. kan best kalau rumah kenduri buat macam ni..kan??bukan nya nak yang mahakl2 cukup kalau ada untuk kita pun dah ok..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...