Thursday, April 30, 2015

Buah dan Sayur menarik



Hari ni malam baru dapat membaca, malam baru dapat menulis, .....baru berazam dah gagal, adus....selalu cam gitu...namun, tekadkan diri untuk menulis....bersama hidangan gambar yang mencuit hati ini...idea untuk menyusun sayur dan buah bagi jamuan di rumah kita bila bila....simple dan mudah je kan....

10 minit belah pagi rupanya tak menjadi rutin....baru semalam berazam dah hari ni tak menjadi...

Hari ni ai berazam, bila bila ada makan makan, nak sedia buah macam gini...sayur tu mustahil...orang kita tak makan sayur camgini...kheee kecuali kita buat tema sandwich atau salad sendiri bikin...khee

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...