Monday, March 2, 2015

Isnin Tengahari



Menjamu mata setelah Ai menjamu selera...baru sudah makan tengahari ni...lapik dengan jus peria....rasa sihat la tubuh ......nasi tu tanak dengan daun pandan ya 

Dah umur 40 nanti kena check kesihatan menyeluruh la....

Kuantan pagi ni mendung je, nak menyidai pun teragak agak tapinya jam satu matahari tegak molek jer....panas ting ting tapi angin menghembus kencang ....best lak duk depan pintu, nyaman sejuk ....berderu angin menyapa.....tenang....setenang diri bila sihat ni...

Nak sihat penuhkan meja makan anda dengan sayuran hijau, baik ulam atau sayur bergoreng....hari ni kita berulam daun belalai gajah ....daun pengubat kanser....sedap tak pahit 

1 comment:

  1. ergh..gambar tu..bikin saya nak marah je..hahahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...