Thursday, February 26, 2015

Musim demam Dan batuk


Panasnya alam....awal musim kemarau tiba setelah Banjarmasin besar....batuk batuk dan hari ni Ai demam..adus, panas muka dan sakit kapla la....

Pe cerita semalam dan kelmarin....semalam sebek sesambil kemas rumah dan mendobi dan malamnya ke klinik kita mencari penawar batuk dan selsema....oppa yang ambil ubat, dengan harapan  mendapat mc.....namunya tak dapat eh sebab suhu badan tak tinggi....hahaha...kijo la

Kelmarinnya pulak.....dalam kepanasan kami redah ke ikea,...sale family member....ikea semata...oppa ni memang x rock la, baru nak ajak ronda seksyen 7, shah alam.....Katanya nak balik makan kat Bentong...baliknya jam 3 masukla Bentong, makan kat Arina Ikan Sungai....mesti ore kelate tahu restoren tu....biasa biasa je....mahal ado...khee, nasi dua, lampam goreng sekor, patin sangkar bhgn badan sekeping, ulam Dan budu, sayur goreng tiga sudu, air suam dan teh Tarik ...jadinya rm28 ....lampam mahal ko?....standard la makan le ni kan....huhu....MABiQ juga Special 

Kalau makan Kat PeGaGa baru puashati biarla lagi mahal pun...janji mewah dan gah...khee

Salam jumaat kengkawan,...Mari kita amalkan tips musim panas ini


    

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...