Tuesday, March 25, 2014

Airmata Mh370


kami bangga dengan dato seri

maira, anak ketua pramugara - dia percaya tuhan lebih menyayangi bapanya

aisyah, anak kapten zaharie - sambut besday dengan berita duka semalam



Monday, March 24, 2014

Berakhirnya di Lautan Hindi

Hari ini hari ke 17 dan malam ini jam sepuluh malam..pm buat pc mengesahkan lokasi terakhir mh370 di selatan lautan hindi....ya allah, masanya dah tiba...innalillahiwainnaila hirojiun...

tiada penumpang yang terselamat dibagitau kepada keluarga mangsa.....pakar satelit mengesahkan ia terhempas di selatan hindi

doa kami, kerahmatan buat semua....

dari awani tadi - reaksi dr seorang ibu, kak nor tak faham bahasa ingeris, terima kasih kak nor ucapkan kena tolong bgtau...walau simple je yang suhaimi bgtau, kak nor faham...dan hanya tangisan ...tangisan kak nor ...tangisan ai....

ya allah , bagilah kekuatan kepada ahli keluarga mangsa....kekuatan juga kepada pencari dan penyelamat


tabah yer pakcik selamat....

Sunday, March 23, 2014

Hari ini Hari Ahad - PRK Kajang

Hari ini ahad, 22 jamadil awal ....dan ia nerupakan hari ke 16 kehilangan mh370...dan makin banyak petunjuk yang dapat dikesan satelit walau pihak sars belum menemui apa bukti nyata lagi di kelautan hindi itu..yang pasti semua rakyat tidak berhenti berdoa...ya allah ketemukan kami dengan mh370 dan penumpangnya sebaiknya dan secepatnya....

objek berupa sepihan pesawat, pallet kayu dan tumpahan minyak.....misteri atau bukti...kita menanti

dan ahad juga merupakan hari mengundi bagi rakyat kajang...dua tiga minggu lepas baru lepak kat kajang, jumpa sifu tuan penjejak yang gigih pengajar saham...sesiapa yang berminat dengan saham fcpo boleh contact ai untuk dapatkan buku berkenanaannya dari tuan penjejak....aka en mat...

berbalik kepada prk kajang....keputusan memihak kepada datin seri wan azizah, bukan datin seri mei fun...  kun fa ya kun....namun bagi ai , jika ai orang kajang, ai akan boikot ini pilihanraya sebab pilihanraya ni biarlah lima tahun sekali, membazir duit je senang senang nak pilihanraya ni....jangan nyusahkan orang atas kepentingan sendiri...wahai spr, lenkali tolong bertegas, letak jawatan suka suka maknanya menyerah tanggungjawab pada pihak lawan bukan nak lagi berlawan....berapa kali mau lawan...bazir uwang....

manusia tak pernah puas, tegakkan keadilan walau ke liang, pertahan perjuangan, ...syabas buat datin seri, rupanya umor dah sebaya dengan ma, awet mudo tu...masih sihat dan gagah...ma dah sakit lutut dah tak boleh jalan jauh....bezanya orang kaya dengan orang tiada....

Saturday, March 22, 2014

Sabtu with Ketupat Sotong



Ketupat sotong / tupat sutun

sotong dibersihkan kulitnya, rendam beras pulit, sediakan santan pekat, bawang merah yang dimayang, halia mayang dan sedikit halba...garam dan nise (gula melaka)

masukkan beras pulut kedalam sotong separuh bahagia badan, tutup dengan kepala dan pakukan dengan lidi, masukkan semua bahagian dalam periuk, masak jangan lama sangat tapi pastikan pulut masak dengan mencucuk garfu ke atas sotong....deria ke 6 akan memberitahu kita bila masaknya pulut...letakkan juga selai dua daun pandan....yummy

hari sabtu pagi pagi makan nasi kerabu
hati ini perlu bersih selalu jika tidak mau orang berbulu

hari ini juga hari ke15 kehilangan mh370 , dah setengah bulan...lamanya kau terbang wahai mh370...petunjuk baru, satelit cina mengesan objek 22meter dari jarak 120km objek yang dikesan oleh satelit aussie..moga ia menjadi pentunjuk yg baik... Ya allah temukan kami dengan mh370 secepat mungkin.

Friday, March 21, 2014

Tv Hijrah - selawat perdana- MH370

Malam ini semua orang menangisi mu
rindu kami pada rasul menyusuri rindu padamu
kami semua berselawat
kami semua berdoa
cucuran air mata kami
mengharap kepulanganmu

ya allah rahsiaMU
kesedihan dan kepiluan ini
bukan saja buat mh370
bukan saja buat keluarga mangsa
jua buat pemimpim kami
masa depan kami
ujian dan dugaanMU
maha hebat buat mereka

kami rakyat jelata hanya mampu berdoa
meratapi rindu meratapi pilu
akan nasib mangsa dan keluarga mangsa
percaya pada ketentuanMU
mengharap dan berdoa 
pada satu pertemuan

ya nabi salam mu alaika
ya rasul salam mu alaika
selawatullah alaika

ya allah ya rabbi

nota mingzhu - dedikasi buat mereka semua yang telah berusaha sebaiknya, moga dengannya akan terbuka hati hati yang mati, moga dengannya akan menyemarakkan cinta kami dan mereka padaMU ya allah dan pada rasul kami, Muhammad SAW ....negaraku. ...malam ini ku meratapi lagi akan nasibmu mh370, kapten zahari bukan pak manakan ku, kapten farid bukan anak manakan ku namun kehilangan depa cukup meruntun hatiku....apatah lagi penumpang lain langsung tak dikenali tapi simpati melebihi dari saudara sendiri yang tak pernah ku temui....tabahkan hati wahai insan insan teruji...

Keputusan SPM

Hari ini sudah hari ke14,... betulkah kamu dilautan hindi sana mh370?....ya allah makbulkan semua doa kami untuk mh370....terlalu banyak air mata yg tumpah menunggu waktunya ya allah...temukan kami secepat mungkin...debar dan pilu mengiringi tiap waktu berita keudara....

Apa...13970 orang dapat semua A...wow..tahniah adik adik, hebat sungguh ni....apakah pelajar kini makin pandai atau soalan makin senang...hahaha....apa apa pun ini menyemarakkan lagi sistem pendidikan negara kita, makin susah nak masuk universiti nanti bagi yang result biasa biasa ajer...sebab yang pandai ni ajer dah hampir penuh koata...setakat dapat dua tiga A je masuk kolej la....makanya industri pendidikan swasta juga akan bertambah biak ....duit makin diperlukan....adus...wahai ibu, menabung la demi pendidikan anak anak, jangan harap ptptn...sila ambil takaful pendidikan, menabung tanpa biak tak bergua dan ia harus seiring dengan perlindungan....maatakaful edu terbaik....(coretan dan iklan) ...khee

Berbalik pada tajuk asal, menurut metro hari ini, keputusan spm tahun ni meningkat 0.05%...namun bagi matapelajaran matematik menurun 0.08 mata....ai dulu matematik moden A tau namun matematik tambahan spek mata...kheee

dan calon paling cemerlang jatuh kepada adik hadi, dapat 11A dari alor star kedah, adik hadi paling cemerlang di negeri kedah namun bagi ai adik hadi la paling cemerlang ...kerna dengan kaki dia mampu mengharumkan namanya serada malaysia, syabas dan tahniah buat adik hadi....tanpa lengan dan tidak boleh berjaya, adik hadi mampu buktikan bahawa usaha tangga jaya

 Foto
pic dr harian metro online
selamat bercuti buat para cikgu
jasamu dikenang sepanjang waktu

Thursday, March 20, 2014

Buah Mahkota Dewa

Khasiat Buah Mahkota Dewa


ini dia buah mahkota dewa yang dibagi oleh abg long, hampir sepuluh biji di bagi abg long untuk ku, hasil dari tamannya....abg long ni rajin berkebun, dia merupakan biras yang paling baik dengan ku, rajin ajak ku borak, selalu bertanya kabar ma, sesungguhnya kak long dan abg long ku syg kamu....buah ni abg long kata berharga rm10 sebiji...wow...ubat darah tinggi katanya, dia ajar suruh jemur kering dan rebus minum...dan memang ternyata agak berkesan padaku setelah beberapa kali meminumnya, kepala tak berat sangat... namun itu belum sempat nak check berapa tekanan darah sekarang...esok p umah nenek check la...

setelah di google, khasiatnya adalah seperti tertera di bawah,

- bersifat detoksifikasi yang mampu menuetralkan racun dalam tubuh
- meningkatkan sistem imun tubuh
- mengurangkan kadar gula dalam darah
- melancarkan peredaran darah
- mengurangkan kolestrol
- membantu mengurangkan kesakitan akibat pembekakan atau pendarahan
- merawat kanser

sememangnya ia dipercayai penyembuh bagi penyakit darah tinggi, mati pucuk, insomnia, selsema, sakit sendi, alahan, penyakit jantung masalah hati dan lain lain lagi. Penggunaannya harus lah setelah buahnya dikeringkan dan baru la di rendam untuk minum kerna ia dikatakan agak beracun untuk buah mentah kerna getahnya berbahaya, walaubagaimanapun khidmat pakar perlu dirujuk dan wanita mengandung jangan sekali kali ingin mengamalnya kerna ia berbahaya kepada janin.

tak salah kita berubat secara tradisional kerna bukan semua ubat hospital serasi dengan kita, Allah kurniakan pelbagai hasil alam untuk kita nikmati...

dan hari ini merupakan hari ke 13 kehilangan mh370...walau ada petunjuk baru, keyakinan kami masih samar samar...kami masih belum berhenti berharap dan berdoa, ya allah makbulkan doa kami....
'ya Allah temukan kami dengan mh370 dan penumpangnya, permudahkan urusan para pencari dan bagilah kami berita baik, ya allah padaMu kami berharap. amin

Tuesday, March 18, 2014

Tribute to Kapten Zaharie

Hari ini ke sebelas kehilangan pesawatku....namun masih tiada kabar berita walau 26 buah negara telah tampil membantu...obama yang bangga dengan kehebatan bangsanya belum mampu merungkai sebarang permasalahan...kuasanya amerika, kuasa YANG ESA tiada dapat disangkal,...masanya belum sampai, 

Ya allah, permudahkan semua urusan pihak pencari mh370, temukan kami dengan mh370 secepat mungkin sebab kami dah rindu dengan semua penumpang kapal tersebut dan kami rindukan semua, 

rindu itu adalah anugerah ...rindu kita rindu lagi keluarga mereka seperti  yang didekasikan keluarga kapten kepada kapten zahari dalam video dibawah yang kini tersebar luas di maya ini

Monday, March 17, 2014

Berbuka di Tanjung Lumpur

Hari ni ai dan oppa puasa,..sudah 16 jamadil awal kiter...alhamdullillah berjaya kami puasa ...biasanya kalau oppa last day kerja malam ahad, senin memang berjaya puasa, dia sahur kat kilang, ai sahur dengan air je kat rumah...kalau dua dua sahur kat rumah memang tak la...kecuali bulan ramadan

sebabkan lama dah kami tak makan kat luar, kami akhirnya bersetuju untuk berbuka di tanjung lumpur hari ni....tempat yang mewah dengan makanan laut segar...kalau orang kl memang kenal sangat dengan tanjung lumpur ni...mana taknya kalau sabtu ahd memang jeng la TJ ni

hari kami macam biasa la, suka ke MAIL IKAN BAKAR....sebabnya banyak pilihan ikan...sebelum keluar tadi kami nonton kylie kwong buat stim maka kami sepkt dengan menu ikan stim...pilih ikan punya pilih dapat la ikan di bawah...tp tak tahu nama ikannya

dekat mail ikan bakar ni ikannya fresh dan banyak pilihan namun stim dia memang tak jadi, xde umphh macam ikan bakarnya...udang tu sedap...harga agak boleh tahan namun masih ok la...menu kami tadi, tiga nasi putih, sekor udang, sekor sutun celup tepung sekor ikan stim, satu kailan goreng biasa dan satu sirap satu tembikai...total rm63 ...sebulan sekali leh layan la...dicadangkan kepada semua peminat ikan bakar...

alhamdullilah kekenyangan...kalu berdua memang seeh(penuh perut) aaa...kheee, maka nikmatMU manakah yang kami dustakan...macam mana makan minum penumpang mh370...ya allah permudahkan urusan mereka.....amin.


PadaMu ku Bersujud - afgan

Hari ini hari kesepuluh....semalam ai lupakan dunia maya seketika, tak menghitung hari tak ingin melihat kabar angin...pc langsung tak bukak, hp ketepi....hari ke 9 dibiarkan berlalu tampa teknologi IT sebab kerana kecanggihan IT la, mh370 menjadi misteri...

hari ini harapan dan doa buat semua keluarga mangsa agar terus berdoa dan menjaga kesihatan demi hari depan yang lebih mencabar...

juga buat ai, oppa, keluarga serta teman teman sama sama kita hayati lagu afghan ini,


Saturday, March 15, 2014

Sabtu yang Sibuk

Hari hari ke 8 kehilangan mh370....kami terus berharap dan berdoa....mendengar pc dr pm kita sedikit lega tapi bila mendengar ulasan kapten nik huzlan sedikit keliru dan bergelora semula pikiran ai...

adus ....moga jawapan nya nanti buka sesuatu yang menghuru harakan negara....

Hari ni juga ai sibuk di dapur je rasanya, oppa pulak duk layan benda sama je, asyik asyik ucapan kapten nik, naik luga...leh hafal bait bait cerita dia...awani ni berapa kali mau ulang da, pat ratus kali dah rasanya...hp pulak jeng kreng, tak boleh upload gambar dari tadi lagi...baru nak tayang hasil di dapur hari ni...batuk ni kala malam sibuk menyerang, lepas bagi entri menghitung hari , ai nak tidur...zzzzZZZ

Ya allah temukan kami dengan mh370 dan anak anak kapal dengan keadaan sebaiknya...ampun kami

Friday, March 14, 2014

Jumaat k2 Mac 14

Hari ini hari ke 7 pencarian mh370 ..pagi jumaat yang berkat ini di dambakan berita gembira, namun masih hampa hingga la pc kul lima setengah tadi.....rindu pd debaran semalam, saat redha hilang resah hilang debar tawakal dan doa yang tinggal....doaku tetap buat mu mh370

mari kita layan PATI kat rumah ai seminggu dua ni, mengada ngada, berbelit kat kaki je, lepak baiknya dalam rumah, PATI yang akan dinamakan KUTI , halau tak lari, kena lidi pun tak jejas...bior la...kerja sehari hari tidur je...lepas ni kena order makanan KUTI la pulak...kuti kuti kat belakang rumah tak berani datang depan..lagi comel comel...yang tak comel ni la jugak poyo je lepak dalam



tido tido, mana mana leh tido tu...ikhs



panduan jumaat : pabila kita memandu, kita kena ingat, yang kita kawal adalah stereng, yang belakang depan, tepi dan mendatang di kawal Allah Taala (halaqah)

Thursday, March 13, 2014

Rapuh

Hari ini sudah masuk hari ke enam, dan saat ini airmata berginang...ya tuhan, sedihnya, ketemukan kami dengan MH370...sehari hari ni tak bukak fb lagi kat pc..selagi MH370 x diketemui, tak nak bukak fb kat pc...bukak kat phone je...tu pun sekali sekala je....tak nak layan fb lagi...andaian dan kutukan, cadangan dan pengalaman cukup memualkan...tak perlu la coret pelbagai teori, yang pasti ketentuan ilahi

Rasa macam nak suruh ceo mas, pengarah DCA, ketua tudm, ketua TLDM tu semua letak jawatan je....
cakap lintang pukang, tiap hari setiap pc lain lain je ucapan, dah la macam lambat ambil tindakan...tolong la, lima hari tv berita je berkemandang namun harapan tiada cemerlang....mulai hari ni tukar siaran kecuali lima setgh petang......padahal depa pun tak salah...kerja siang malam nak mencari jawapan dan jasad kapal terbang....ya allah ampunkan daku, sebab salahkan orang

di saat linangan air mata pada insan yang tiada kaitan, terdetik bagaimana pula perasaan dan keluarga mangsa...simpati dan doa hanya mampu ku iringkan....saat ini kehilangan dan kerinduan pada orang tersayang satu persatu bermain di ingata...rindu pada yang hilang....

al fatihah buat arwah abah, ayahki, ayahlong.....malam jumaat mari kita sedekahkan al fatihah buat semua mangsa walau kita tak tahu bagaiman keadaannya...moga allah akan cepat ketemukan kita

jiwa yang rapuh menjauhkan kita dari YANG ESA, esok atau lusa belum tentu masa milik kita
kepadaNYA kita berserah dan jalani hidup sebaiknya sedekat mau kepada Pencipta,
Ya Illahi..ampunkan kami


Lirik Lagu Rapuh – Opick
Detik waktu terus berjalan
Berhias gelap dan terang
Suka dan duka
Tangis dan tawa
Tergores bagai lukisan
Seribu mimpi berjuta sepi
Hadir bagai teman sejati
Di antara lelahnya jiwa
Dalam resah dan air mata
Ku persembahkan kepadaMu
Yang terindah dalam hidupku
Meski ku rapuh dalam langkah
Kadang tak setia kepadaMu
Namun cinta dalam jiwa
Hanyalah padaMu
Maafkanlah bila hati
Tak sempurna mencintaiMu
Dalam dada ku harap hanya
Dirimu yang bertakhta
Detik waktu terus berlalu
Semua berakhir padaMu


Wednesday, March 12, 2014

Misteri MH370

Hari ni hari ke 5 kehilangan pesawat MH370 ...tiada petanda tiada petunjuk tiada penemuan bukti...dan ia kekal misteri selama sudah lima hari walau ada keraguan pada dua orang penumpang yang mengunakan pasport curi....berhari hari jugak tv ini hanya awani...

berhari hari jugak....

makan tak kenyang minum tak jelira
tidur tak lena mandi tak basah
sembahyang tak kusyuk kerja tak beres
duduk tak kena berdiri tak tegak
baring tak ngiring cankung tak rapat

makanya
kepala rasa garing
perut rasa pedih
tekak rasa perit

aduh beratnya
darah naik tinggi
kepala makin pusing

nak ke klinik getir
nak kuar rumah panas
nak beli barang malas....

strok haba strok pala
hidup serba tak kena

misteri yang di nanti
jawapannya pasti tp entah bila

bukan bapa saudara atau rakan yang hilang
malah semua orang tiada kaitan
namum kegusaran umpama anak di dalam
dan akibat badan melayang
kepala goyang....mabuk fikiran

ya Allah ku pohon keampunan

Tuesday, March 11, 2014

Bubur Nasi


Doaku Buat MH370

Hari ini sudah masuk hari ke 4, masih lagi tiada kabar berita....Ya allah kabarkan kami suasana mereka, dimana mereka, ya Allah jelmakan la MH370, Ya allah temukan kami mereka, Ya Allah kami risau kami sedih dan kami hilang punca, berikan petunjuk pada kami sebaiknya...

kepada keluarga mangsa, tabahla dengan ketentuan Yang Esa, jika masih ada pertemuan itu ujian semata, jika tiada kita redho...

kepada penyelamat dan pencari, teruskan usaha, kami berterimakasih dan berbangga punya jiwa jiwa suci yang tak pernah lelah....

Kita diberi akal dan fikiran untuk menulis bukan kita di beri peluang untuk menulis bagi orang berfikir...

Kita tak berhak menandaikan apa apa sebab Yang Berkuasa, Allah dan tetapkan segalanya...

Kita bersyukur dengan nikmat yang Esa menyedarkan segalanya, maka serah lah kpd DIA dengan penuh takwa...mari kita berdoa dan dekatnya lagi hubungan kita kpd allah maha mencipta



kronologi MH370,




Sunday, March 9, 2014

Crew MH370

Malam ni ai selamat sampai dirumah namun nasib penumpang MH370 masib belum di ketahui....moga mereka semua ditemui secepat mungkin...walau apa jua yang berlaku, mari kita doakan mereka semua ditemui secepat mungkin...ya allah kau jua yang mengetahui semuanya, permudahkan semua urusan mereka yang terlibat, ....tidur pun x lena...ngantuk letih tp depa semua lagi letih....

copy fb ,...crew mh370

Friday, March 7, 2014

Salam Jumaat

Jumaat pertama march 14,

jumaat datang lagi, berlari pantas waktu, semalam yang bertamu belum sempat kita hargai, kini melangkau pada hari depan yang belum tentu....dan nabi bersabda

Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya:

“Allah memberikan rahmat kepada seseorang yang berusaha mencari harta dengan jalan yang halal dan membelanjakannya dengan cara sederhana dan berhemat serta menabung kelebihannya untuk hari susah dan hajatnya.” [Riwayat Ibn an-Najjar]

 
dan selamat menjalani ibadah solat jumaat buat kaum adam, dan kepada kawan hawa, selamat berbakti kepada keluarga, insyaAllah lepas jumaat karang ai nak balik ganu, jenguk mak ayah dan ma....sesiapa nak kirim kepok sila pm....kheee...

Thursday, March 6, 2014

Le Tour De Langkawi

Balok, 10.30 am ...perjalanan hari ni dari kuantan ke marang, dan pukul empat ptg td di arena, di juarai oleh Theo Bos lagi....tunggu esok di KT....ingat ke team trg mampu memboloti kejuaraan stage ni namun hampa, siap ada terpeleok lagi di kawasan sendiri...huhu...pe pe pun perjalanan berbasikal selama lima jam di tengah panas ni cukup tough....tahniah semua peserta




Wednesday, March 5, 2014

Rindu Ku

dan ketika ini
rinduku tiada siapa yang tahu
mimpi semalam mengejutkan
menyegar kembali kenangan
mengamit kemesraan yang pernah ada

sungguh aku rindu
hanya air mata penawarnya
hikmah di sebalik segala cerita
ku akur pada ketentuanNYA
pendam segala duka

Ya allah
kenapa KAU hadirkan mimpi itu
apakah rahasianya
jika ada musibah jika ada derita
padaMU ku bermohon
berikan kami rahmatMU
berikan kami keredhoan
berikan kami kebahgian
dalam dunia kami

setiap orang ada cerita sendiri
yang pasti setiap orang ada kisah cinta
oppa, ku tahu duka mu dulu
begitu jua diriku ada duka ku
maka ketika aku lemas dalam rinduku
jangan kau sangsi
kerna kini aku ada kamu

Minyak Sayur ???


Tuesday, March 4, 2014

Apa Menu Kita Hari Ini

makan malam ai sore sore...popok with tea o

minum petang oppa sebelum pi kijo, kopi tongkat ali plus lempeng sayur

lunch kami tengahari tadi, la la la....

hari ni ai menayang makanan
takde cerita yang nak dicoretkan
selamat malam wahai teman
moga esok lebih baik dan membahagiakn

menayang makanan untuk buah fikiran
moga moga ideal datang untuk masa depan
kheee...zzzzz


Monday, March 3, 2014

Before n After n Cerita

Semalam berjaya jugak membawa oppa ke ikea....semata mata nak cari cushion cover...kebetulan dengan ikea sales, pujuk baiknya, siap muncung muncung akhirnya hampir satu hari kami kat ikea...shopping list dah ada...   namun lari jugak...bujet rm250 je jadi jugak rm300....huhu, bujet baju raya ke belanja di ikea

semalam adalah ahad, dah tahu kesesakannya namun kami tiada pilihan, kebetulan peluang untuk berjumpa dengan sifu kami jam lima...nak masuk parking jeng ...weekend bercampur dengan sales ni memang gempak la ikea, kami sampai jam 11, bersusun kereta susur masuk ke ikea, bus uitm dua biji, bertambah la sesak dengan hon nya memang havoc...tu masa masuk, kami terus je p parking kat tesco....dalam lagi la..berlaga bahu macam nak shopping raya kat jalan tar lak....standard la klu weekend kan...masa keluar balik lagi gempak, bunyi hon saje, di tambah pulak hujan yang lebat...

dapat la tangkap beberapa barang dalam senarai cuma satu barang je tak dapat nak ambil sebab nak pikul jauh ke tesco tak larat nak pusing kereta tak sanggup ai nunggu...tahun depan la pulak..yang pasti perangai manusia ni memang macam macam, orang ramai beratur nak troli, ada family setiap anak bawak troli, buat main bukan bawak barang....huuhuuu

hujan lebat sesangat, janji kul lima dengan sifu di kajang, kul enam baru kami sampai...rahmat dan berkat solat hajat minta hujan...amin, ...moga paras air di selangor bertambah baik...lebat ooo...dengar citer ari ni pun lebat lagi...alhamdullillah.

dan ini hasilnya, bole la basuh sarung lama tu....    

     before
                                                                                          after

Strok Haba

Saturday, March 1, 2014

Syanie Masterchef

Hari  ni artis kita merangkap peserta masterchef tu kan, dah nikah...di langkawi sana, sandy beach resort....dan pasangannya bernama Nadi Putera Muhammad Zainol..macam hensem jer....tahniah kak syanie...kalau dah jodoh...jangan hidup keseorangan, lelaki itu amat diperlukan....ada rejeki dapat baby..chubby n comel nya nanti....khee

moga depa berdua ni berbahagia ke akhir hayat...comel sut kelabu...tahniah 


Foto

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...