Thursday, October 30, 2014

Tiket Piala Malaysia

Seawal jam enam pagi sudah ada yang beratur untuk dapatkan tiket piala malaysia esok...adus...bahkan ada kabarnya yang bermalam di stadium kerna nak dapatkan tiket....parah..baik lelaki mahupun perempuan sama je kelakuannya

tadi ai nak p utc, lalu stadium darul makmur la kan sebab utc kuantan depan stadium...huh jeng gilee...slow la trafic tapi bergerak...tapi lagi memang tak dapat la nak parking berdekatan utc....manusia jangan cerita... bersesak ...malang sungguh hari ini kelupaan yang situasi akan begini...patut la gerak hati menolak kepergian ke utc hari ni...siap ada booth jualan..banyak lak tu ..pesta da...siap lagi ada van bank alliance...fuh...havoc sungguh walau ia adalah hari jualan tiket...

yang bestnya ramai sungguh kaum hawa bersesak sama beratur beli tiket....kalau sebelum ni ramai yang mengutuk pembeli tudung fareeda...hah skrg perempuan ulangi pulak untuk tiket bola...cayalah...malaysia boleh

oppa cerita...hari perjualan tiket memang gitu..semua orang hilang sabar sebab esoknya rege tiket akan jadi dua kali ganda...ulat tiket pun ramai...bolot beli banyak banyak...kesian kepada kaum sejenis ai yang kena bersesak di celah celah ketiak kaum adam..berhimpit demi tiket bola....oh dunia....mcm mcm ado...hahaha..teruskan selagi tak melanggar hukum tuhan....salam malam jumaat...jgn marah...sini takde tiket...khes

2 comments:

  1. Hanya mampu tengok dari TV sebab saya jauh sangat. Heheh.

    ReplyDelete
  2. JZ > tengok di tv lagi selesa...baring duduk berdiri semua boleh,,,khee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...