Thursday, September 18, 2014

Gubahan untuk pengantin Perempuan




   




hasil kerja tangan ai seminggu ni, ahad depan nak kenduri ...kawan oppa nak kawin sekali tolong je ni...permudahkan urusan bina masjid kawan

ada juga daya kretiviti ai rupanya...kheee, ...moga pengantin yang akan terima nanti puashati

dah lepas pun majlisnya boleh la kita paparkan.....kenduri di parit serong, tanjumg karang

dan sekarang sampai hujung minggu kemas rumah la....kot kot hujung minggu offline lagi balik gong duek...lama dah tak balik GD ni, raya ari tu lastnya...mak mesti dan rindu sangat dengan hero kesayangan dia tu....chow




1 comment:

  1. tabik spring dr mumme...lps raya itu hr,janji satu bekas hantaran dgn sepupu...g tunjuk kat Nilai 3,sejam dah siap...hantaran mumme siap 6 hr awal dr mak pengantin...xcited anak sepupu nk tunang... gheeee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...