Wednesday, June 25, 2014

Raya dah Dekat - petua kek tak melekat

Eh, apa ke mabuk ko jah...poser pun belum bagitau raya dah dekat...haha, haha...lor puasa kan cuma beberapa hari je lagi...lepas sebulan tu raya la....

sekarang ni masa untuk mingzhu cukup terbatas, rutin harian macam biasa tapi kenapa la asyik terabai je mingzhu ni....bulan puasa lagi la...siang dah letih, malam pula terawih....lagi la tergendala projek mingzhu...harap harapnya tidak...ramdhan bukan alasan...ya allah permudahkan ramdhan ku...

di waktu yang akan mencabar nanti, kita siap siap jugak cari resepi raya, resepi sahur dan berbuka dah ada kan...nanti ai copy paste dr fb kuantan utuk entri seterusnya....

di waktu ini ai nak bagi satu petua, petua bagi kek, bagi kek mudah tanggal...dari MW,
Jika anda terlupa menyapu mentega pada loyang kek atau lupa lapik dengan baking paper atau kertas minyak, jangan putus asa, ada cara untuk menanggalkan kek anda...
Letakkan kek yang telah masak keatas kain basah beberapa minit, insyaallah selepas itu kek akan mudah dikeluarkan....selamat mencuba

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...