Friday, May 9, 2014

Jumaat Malam Sabtu


pagi jumaat layan pasta la konon, perut lapo, oppa belum balik, godek godek, ada sikit lagi tuna cili, hasil sandwich semalam, takkan nak makan roti lagi pagi ni, jemu....rebus pasta, gaul sajer, potong tomato....kenyang, balik oppa dengan muka sedih, motot bocor....kheee...cian

jumaat yang barokah ni jadi hari membosankan hari ni...kenapa ntah...ilmu dah lama tak timba, ngaji pun dah lebih seminggu tak ....memang resah la hidup bila kita jauh dengan Allah

petang jumaat macam lagi membosankan walau sibuk masak dan keluar settlekan motor oppa....

malam jumaat, panas....rasa nak berendam je, gatal satu badan ni, nak mandi berapa kali ni malam ni...serba tak kena malam ni, nak nonton pun malas, nak bersosial dengan memetik huruf pada wassup pun malas,,,nasib baik rajin lak menekan keyboard sebelum switch off laptop oppa yang tak meragam ari ni

arghhhhhh, bosan malas dan panas..........kapla macam mau pusing, bantal jangan panggil....ini semua sebab otak tengah ligat memikirkan kata kata kapten norudin di tv1 ptg tadi

Ya allah, di hari barokoh ini, hambaMU ni bermohon, buka la hijab mh370...terlalu lama kami menanti dengan misteri, bahkan para waris dah dapat pampasan insuran, tapai apa nasib mereka bersama mh370

Ya allah, ketemukan kami dengan barang bukti...apa itu ELT, mari sama kita pikirkan....


2 comments:

  1. Salam.. Kapten sedaya mungkin menyembunyikan kebenaran yg diketahuinya.. Ada sebab kenapa kapten x dapat berterus terang.. Tp apa yg kapten cuba sampaikan adalah, hentikan operasi mencari di lautan hindi, sebab mh370 xde kat sana.. Sebaliknya mulakan operasi mencari di laut china selatan.. Cari di dasar laut, laut china selatan, berhampiran pulau spratly, mh370 ada kat situ.. Tolong sebarkan dan ramai2 kita desak pihak berkuasa mulakan operasi di dasar laut china selatan, lebih tepat lg, persisir pantai pulau spratly.. Mh370 berada dalam keadaan baik, cuma sayap kanan sahaja yg patah sikit, xde serpihan terapung di permukaan laut.. Malangnya semua penumpang dah x bernyawa.. Dengar betul2 kata kapten, data2 yg diberi semua adalah muslihat (untuk alihkan operasi ke tempat yg salah..) kapten jugak cakap semua muslihat ni dirancang, namun Allah benarkan (izinkan) berlaku, sebab ada kebaikan untuk ummat.. Kapten x dapat jelaskan perkara sebenar (walaupun sebenarnya beliau tahu perkara sebenar), tp beliau dah bg banyak sangat klu utk kita pikir betul2.. Ulang sekali lg, mh370 ada kat laut china selatan, kat dasar laut, di persisir pantai pulau spratly..

    ReplyDelete
  2. ooo....begitu ke...knp pihak berkuasa tidak beralih ke situ...rindunya ngan mh370

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...