Sunday, February 23, 2014

Tangkapan Hari Ini


sayur apa ni?....cer komen mai....katanya abang penjual ia boleh dibuat ulam, di masak lemak dan juga boleh di goreng dengan telur...abang penjual pun tak tahu namanya apa....sampai saat ini ia masih lagi segar seperti gambar rajah...tak layu... tak sempat di masak lagi ...dan sesebelum menyiarkan ia di sini ai dah simpan kat peti ais...esok kalau berkesempatan akan di buat sayur lemak campur labu dan udang kering....mau sedap dimakan sampai tak pandang belakang....

kepada kawan kawan yang terdatang kat mingzhu ni, kalau tahu nama komen mai yer...nak sangat tahu ni...kalau tak...kena tunggu bulan depan la....time pi pasar tani cari lagi dan tanya kakak penjual lak...

ok la....selamat mlm ... saranghea ... ♡♡♡

5 comments:

  1. singgah sini..membalas kunjungan, salam kenal dari akak :)
    firsttime tengok..ingat pokok bunga tadi..gupernyer sayur..:) akak pon tak tahu nama sayur ni, petama kali jugak nengoknyer..

    ReplyDelete
  2. sayangnye nak makan pokok sayur yg sangat cantik ni...

    ReplyDelete
  3. R > huhu...lawa kan

    MM > dah selamat jd masak lemak td...rasanya agak pelik...sesuai buat ulam je kot...

    ReplyDelete
  4. sayur apa ni, tk pernah KA tengoklah., 1st time tau ni !

    ReplyDelete
  5. KA > nnti berpeluang ke pasar tani nak tnya la...huhu..lmbt lg...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...