Thursday, January 23, 2014

Khamis yg Kecoh

hari ni sudah kamis, esok jumaat datang lagi, kerja ai menghitung hari jumaat...wah makin cepat masa berlalu ni, jumaat datang lagi...ya ampun...mengah la, tak terkejar dah masa ni...

pagi pagi kat kelas ngaji kecoh pasal salji...ai tengok kat fb semalam video salji kat indonesia...dan pagi sebelum pi ngaji ada lak berita kat fb yang mengatakan video itu palsu.....dan ustaz pun hari ni berceramah mengenai masa dan kejadian sekarang...ustaz kata ketentuan allah pasti...semua akan berubah...cuaca memang sejuk sekarang, ustaz kata mandi pun segan, sejuk, kak wook pakai stokin dua lapis dan pakai sweater...kak zah x mandi malam, ka tini dah sakit urat....semput semua orang....kecohnya pasal sejuk je...tapi perbincangan mengambil masa hampir 15min.....

sesambil dengar pelajar mengaji ustaz masih lagi berceramah pasal cuaca kemudian di tambah sikit pasal maulidur rasul...ustaz kata kita malaysia sibuk duk berarak...x elok..membazir, macam macam la....dgr je

hujung kelas baru buat test, semalam tak buat, berpeluh jugak...tak kecoh sebab boleh tengok nota...khee

kecoh juga pasal adik norsyafikah yang di bunuh di paka, dah dikebumikan kan dah arwah...alfatihah buat arwah, ke syurga pasti dia....

kamis ku tinggalkan, hari ni tak sempat nak jalan jalan....layan mata lu, zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

sampaikan pesan walau satu ayat,....mari kita berselawat...s.a.w.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...