Thursday, December 19, 2013

Emo

Hari ni ai bad mood, sebab semalam oppa mengamuk....emo seharian, pergi ngaji oppa masih tidur lagi, balik ngaji oppa tak jawab salam.....geram ni, pandang pun tidak....geram ni, ok...jangan sampai bini emo, sesalan....dah la malam ni kerja lagi...bilo nak cuti ni? dua minggu doh kijo ni....bosan bosan...nak jalan jalan....huhuhu......

Mau tak emo, bila masak nasi tak dimakannya, katanya dah makan kat kilang, bila tak masak nasi dicarinya, katanya seharian tak jumpa nasi...bila nak masak dikatanya lewat malam....ditanya roti di angguk, di tanya maggi di angguk, mana satu mau ni....mulut dah muncung, so ai sedia dua dua....bila dah hidang mengucap panjang, membazir pulak katanya....oppa, bini u ni pun belum makan....awal awal jual mahal, maggi goreng sepinggan licin sepinngan............tapi muncung masih boleh di gantung helmet....x hargainya...takpe

Mau tak emo, roti pun disimpan dalam peti ais, sup separuh mangkuk hilang...konon x nak makan, 

Mau tak emo, dah masak pulut sepuyuk langsung tak disentuhnya walau itu kegemaran....itu baru membazir oppa weh....bini u kan bukan suka makan pulut...ikhs ikhs...apa nak buat dengan pulut sepuyuk...selalu macam tu, kalau dah mengamuk bawak ke siang...konon nak boikot la tu...ikhs ikhs membazir tu amalan syaitan...sila berjimat dan berhemah...beras habis jauh nak beli, pulut takde lecah mulut....geram je....

Mau tak emo, YES buat hal lagi, oppa u pulak seharian depan pc, ingat pakai wifi celcom, rupa yes punya berukband ok, dia punya ZOOM je gong....layan cina kat tb3 la bagi mengubati emo di hati...

selamat malam oppa, ai tahu u r reading....khee... ai am sorry...day by day...

2 comments:

  1. jgn emo2.. nnti cepat tua.. :)

    ReplyDelete
  2. PI >klu dengan suami ni ari ari mau emo rasanya....kheeeeee,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...