Thursday, October 10, 2013

Sakit Gigi

gigi ku kembali sakit, peritnya sedihnya sakitnya ya ampun......kepala pun berdenyut denyut

nak cabut oppa kata rongok, nak raya ni kena hold dulu, gigi depan longggar abis, gigi sebelahnya pun dah berjangkit, lain macam je ngilunya.....darah tinggi tak boleh sebarang cabut...abis bila leh cabut

berdenyut denyut, listerine dah tak jadi, ubat bengkak gusi dah abis, ubat kumur doktor bagi tak jalan...air sejuk campur cuka epal tak heran dah.....air mata bercucuran...puas la oppa pujuk x heran....lantak dia, tgk la tv sorang main la games puas puas...malas layan

akhirnya teringat dengan ubat gigi cengkudu sureco ...jeng jeng, sapu sikit..ya ampun ngilu...lepas tu ilang sakit...ikhs biar benar....tertidur.....tu cerita semalam, dan pagi ni pagi pagi ok lagi lepas sarapan serangan kembali menyengat, sapu lagi...ngilu lagi...dan rasa sakit hilang....relexs......dan kini macam ok je tp kepala berat je.....

2 comments:

  1. patient tmpt iman mcm2 prngai kalau skit gigi ni

    ReplyDelete
  2. BK > iman doc gg ke?....mmg klu dang sakit gg ni, kena dpt doktor x pro rasa nak ping je...suami yang g antar ke klinik pun jadi mangsa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...