Tuesday, May 14, 2013

Pagi Selasa Yang Mendung

pagi pagi mentari bersinar
namun mendung kini menjelma
ku harap hari ini mata tak berpinar
kerna ku ingin terus berjaya

pagi ni layan meehon sendiri bikin dengan kopi yang di campur serbuk tunjuk langit, sette satu igauan cuma watermelon je tak jumpa lagi..ini la diri, bila yang di idamkan masih belum tak tercapai sasau jadinya....

pagi ni cuaca damansara takde la panas macam semalam, mendung je....wat kerja rumah dengan riang dan bersama prof kiter, 


Semoga kita hidup hari ini berusaha kuat dan bertawakal kepada Allah. Jom jaga solat dan basahkan lidah dengan istighfar dan selawat. hentikan mengumpat


2 comments:

  1. kat area taman perumahan kak ni banyak pokok tunjuk langit tapi tak pernah lak rasa...hiiii...

    p/s suka prof.muhaya bila beri tazkirah

    ReplyDelete
  2. kak anim> pahit giler tunjuk langit tu...byk eh..leh g petik..kapsul kan baru bole mkn..ubat kolestrol, darah tggi baga bagia la

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...