Friday, April 19, 2013

Layan raja Lawak 7


nota mingzHu ;- sedap sungguh paha ayam goreng...khee, tu lauk tengahhari, bila xde idea, sup sayur dengan ayam goreng jadi la....sekarang i tengah layan raja lawak 7 sorang sorang...oppa keje malam....macam tak lawak je....juri pun apek je best...setakat ni dewan tak gamat dengan hilai tawa lagi.....tema borak kedai kopi tp ada yang duk dalam teksi dan ada duk mancing, borak kedai kopi cuma tpt je bukan kedai kopi...sekarang main badminton lak....adus..bila nak berpeluang gelak ni....terjerit jerit je.....bowink....ac komen ntah pe pe....

nasi dah jadi bubur.....siang tadi i rugi....jgn berjudi tp studi...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...