Saturday, March 16, 2013

Koleksi terbaru Mingzhu




nota hati : tak perlu pencerahan kerna jelas kelihatan apa barang koleksi di atas...kheee..semua tu boleh didapati di parkson. Sekarang ada sales, jimat 10%.....haha

sehari hari ni i jalan jalan ngan oppa, sepatutnya kami balik KT minggu ni tapi macam tak larat poket dan badan sebab i dah dua minggu turut turut balik KT, so kami decide balik masa cuti sekolah nanti sekali balik besut....pagi pagi p taman gelora konon ada pasar tani tapi hampeh...xde pun....lepas tu singgah englai, masuk ecm lak dan last singgahan di Pok Akob Restoren la...

pekena sayur tempoyak je, hari ni tak layan patin sebab rasa esok nak p temerloh....hari ni nasib kurang baik, sayur tempoyak pak akob pedas giler...sakit perut i sampai sekarang.....harap harap selesa dengan susu kambing, ada rasa kurang sikit dah ni...namun ku takkan serik,...lagi pedas lagi sakit perut lagi sedap.

Sampai rumah jam 3, cepat...dah lewat zohor,....dan sekarang dah asar...solat dulu...



4 comments:

  1. ha ah memang lagi pedas lagi sedap kan..hehe

    ReplyDelete
  2. PK > masa ngalir air mata tu yg masa sedapnya...khee

    ReplyDelete
  3. lagi pedas,lagi sakit perut lagi sedap ea..aima pic no 2 tu buat fahz jeles laa..nak jugakkk.kat nilai tak de parkson.huhuhuh

    ReplyDelete
  4. NF > oo kat nilai ke...i p nilai tiga u belanja yer...sekarang kalau mahu emailkan alamat aima poskan yg pic no 2 tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...