Wednesday, February 20, 2013

Runtuh Lagi

Terengganu negeriku, negeri cantik budaya menarik...sayang ganu sokmo walau duk mano....

Runtuh lagi stadium yang runtuh dulu..pe cer? Dulu yang siap gah runtuh, kini yang tengah disiapkan runtuh juga, ...pe cer? kesian ngan mangsa....kesian ngan kerajaan kena keluar duit tambah lagi..walau duit banyak mana, jangan bazir tak tentu hala...mangsa dikabarkan rakyat tempatan, tiga orang dah hantar ke spital...benda dah nak jadi, cang gini,


Dekat fb riuh dah pasar payang nak dirobohkan....jangan jangan jangan...warisan tak ternilai tu....

Wahai MB, banyak sangat benda pelik jadi kat KT ni, kang kami undi pembangkang kan, baru takde kemajuan dan kekal la warisan...itu lebih baik dari pembangunan yang bukang bukang... rasanya orang2 bandor belum lagi hilang frust dengan jalan sehala di tanjung, kini gempar pulak dengang cerita pasor payang, mana kami nak beli bunga nak tabur kat kubur nanti, mana kami nak beli kepok pokcik janggut, mana kami nak beli duyang mahal lagi ....

Wahai MB, banyak dah pembangunan kat KIJAL tu, fokus kat situ udah la dulu, meroyan kat KT ganas sekali nanti hilang undi.

Wahai MB bukan ku terlebih berani tapi cerita pasar payang betul betul ku sakit hati......

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...