Friday, February 15, 2013

Masak Apa Today


Lunch

minum petang

Dinner kat Umah Nenek

nota hati : letih oo today....hari ni i masak tiga kali, tengah hari, petang dan malam. Petang jadi rajin sebab nak try buat kek kukus tiga lapis tu, petang gi melawat nenek ciksu suruh masak lagi, adus letih ooo, nasib baik dapat balik awal tak perlu tunggu ayahsu cabut gg. oppa kena masuk kerja

Ayahsu balik lagi, balik cabut gg kat mesia, esok nak pergi dah, macam dekat je Abu Dhabi ngan mesia tu, tiap tiap bulan boleh balik.

Ngantuk weh, esok nak balik KT jenguk ma pulak. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2 comments:

  1. Sedapnya kek lapis tue..buatan sendiri ke?hehe.

    ReplyDelete
  2. wann > buat la tu...senang je tu...kheee, mai aa kuatan nak rasa gok

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...