Wednesday, February 20, 2013

Cavenzi Kuantan



Sementara menunggu oppa repair hon keretanya yang bisu i merayau kejap ke kedai depan, cavenzi. Didalam kedai ada sorang salesman je sunyi sepi, barang pun tak banyak dan tak menarik, kedai macam dah lama tak terurus. Apa dah jadi ni cavenzi?

Kat luar kedai ada perabut buruk di depan pintu, yang pasti mengundang keburukan pada mata sebelum melangkah masuk. Katalog pun sekarang dah tak nampak dah kat dalam peti pos macam selalu. Apa dah jadi ni cavenzi?

Kalau dulu dulu tengok katalog cavenzi dah terliur, walau tak merancang nak membeli tapi pasti singgah cavenzi nak tengok barang real kot kot terpikat di hati dan terus beli walau kadang kadang realiti tak menepati sebab tu tak beli.....khee

Apa dah jadi cavenzi?

2 comments:

  1. ramai yang komplen kata barang depa tak berkualiti..sebab tu dah jadi rupa itu..dulu kemain rancak promosi nya,...

    ReplyDelete
  2. D > aaa, kalau cuit cuit kat kedai tu mcm x bagus je, ...promosi hebat, lain harga dari katalog dari kedai,...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...