Saturday, January 12, 2013

Laksa di Pagi Sabtu


pagi sabtu 29 safar, sarapan dengan laksa penang rm2.....ini semalam punya tapi pagi ni baru makan, semalam beli kat pasar malam balok perdana. Murah dan banyak cuma rasa kurang masa, dan takde cili padi, tak kick la takde cili potong.

dengar kabar ada perhimpuanan lagi kat KL ari ni, pe lagi la la ditunjukkan, apa malaysia dah nak jadi syria? bila manusia giler kuasa, dan ada kuasa sama sajer serba tak kena sebab di akhir zaman ini hanya uwang yang raja dunia.

tv9 semalam menayangkan Halaqah yang bertajuk, HIDUP BERTUHAN, dapat di tonton ulangannya di TONTON.com.my sesuai sangat dengan mereka mereka yang suka demo demo ni, walau janji aman,bila dah ramai ramai takde nya keamanan, huru hara tetap ada.

reformasi kan diri mu agar zuriat mu sempurna, kerna peribahasa kita tetap sebati dan jadi, bapak borek anak rintik....jangan jadi anjing menyalak bukit...

3 comments:

  1. sedapnya laksa.. my feveret tu.. hihi

    ReplyDelete
  2. pagi makan laksa memang sedap....hehe..dh lama tak makan laksa,teringin plak.....huhuhu...
    oh ya,jemput lawat blog ummi juga ya...

    ReplyDelete
  3. ros > my peberet tu...khee

    ummi > see u ummi...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...