Tuesday, September 11, 2012

Sebelas September dan Sejarah Dunia

ni menu sarapan pagi ni 11/9

nasi goreng kuning
dua mangkuk nasi semalam
seulas bawang putih, dua ulas bawang merah
separuh bawang besar
7 biji cili padi
semangkuk isi ayam atau hati ayam atau pedal ayam
sedikt sayur sawi dan cendawan butang
separuh kiub maggi ayam

ayam di gaul garam kunyit
semua bawang dan cili dimayang dan di tumis
kemudian masukkan ayam selepas sayur
last masukkan nasi dan kiub maggi
siap.


apa yang kita lakukan hari ini adalah benih untuk hari esok

pada tahun 2001 pada tarikh ini, tumbangnya menara kembar WTC  dan menurut kwn kat fb hari ni hari lahir osama bin laden...ye ke? pe pe pun sebelas september penuh sejarah.

2 comments:

  1. ehhh meja mkn kita sama la hehe

    ReplyDelete
  2. bella > yer dop....suka kan meja ni, bulat gitu, marble yg susah nak cuci, cepat kotor...huhu, nak cari yg marble kolor putih la, yg ni mcm kelabu sgt...khee...10 tahun lg ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...