Thursday, September 13, 2012

Bosan, Frust, Letih dan kecewa

Rasa menyampah pun ada...bosan la selalu macam ni, selfish, ....lama2 naik nyampah la, dosa tu mudah je nak dapat tapi org yg bagi dosa tu pe hal,....takkan kita je nak bersabar, muka manis je, dalam hati sedih kecewa dan terkilan.....

Selama mana sabar ni mampu bertahan......semua yg tak baik tu dtg dr diri sendiri tapi takkan selalu nya kita jahat, takkan selalu salah kita...sabar dengan kerenah orang tapi orang tak pernah sabar dengan kerenah kita

Selama mana kita nak faham dan selama mana orang tak nak faham kita

salah lagi, asyik asyik salah je.....xde kebetulan ke?

dalam seminggu jika di hitung xde hari xde rasa kecewa dan terkilan...namun bertahan kerna sabar...sabar kah pertahanan ini, jangan la sensitif sangat, sabar la...sabar la sabar la...kenapa nama ku tidak sabariah....

Z tu berat nak kendung....syirik kalau percaya tapi makin hari makin ada benarnya....

letinya, hari2 nak kena bersabar, nak kena hadapi kegagalan, kesalahan dan keterlewatan.....


frust betul....akhirnya lena dalam kecewa......macam nak g ngadu ngan coklat dan vanila je...dlm mimpi ek...
xde mood sehari dah....

2 comments:

  1. alahai doa orang yang sabar mesti terbalas,,:D

    ReplyDelete
  2. Datang mencelah..heheheh
    Salam kenal dan follow
    Datang menjemput join segmen saya :
    http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
    Kini penyertaan 102 orang !!!
    Jom blogwalking dan tambah follower!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...