Tuesday, April 3, 2012

Rindu Kat Vanila

rindu nya kat vanila, tiga hari tinggal dia,
jumpa kejap ptg sabtu dan tinggal lagi....
terbau2 dia....huhu...pg ahad sempat main2 kejap sesambil sidai baju,
dah blk KT keje, tak sempat nak bersihkan sisa dia.....si coklat tu nampak je tuan dia mengetuk ngetuk sarangnya minta di lepaskan....bunyinya xde....vanila nakalnya amat, ngacah je x bg dekat tp coklat makin jinak, main kat kaki je.....apa arnab xde bunyi ke?
and i miss my asben too...miss u so much

4 comments:

  1. cutenya..kalu yg jinak lg cute..

    ReplyDelete
  2. Noor >depa berdua ni agak jinak dan nakal ....klu dh lepas keluar, jenuh nak ngejar, dh penat melompat depa mai main kat kaki kita...kheee....

    ReplyDelete
  3. comelnye vanila.

    tp kat rumah ni, arnab ni gedik betul. bila dari jauh tengok die rilek je, lepak lepak..
    tapi bila pegi dekat die je terus melompat2 nak keluar. huhu

    ReplyDelete
  4. puteri iqa izyan > aaa gedik kan, bukan setakat mlompat nak keluar, dia ketukl srg dia kuat2 klu nmpok kita KONON nak bgtau nak keluar la tu....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...