Monday, April 30, 2012

No egg Punya Caramel

Hari tu kat spital, en asben belikan puding caramel tp yg nampak lubang2 yang maknanya di buat dari telur, terlupa sejenak pasal pantang, makan habis...

Hari ni teringin makan caramel dan yang pasti dia sukakan caramel, nak cuba buat la, sbb x pernah buat tapi nak yang tak guna telur sebab pernah tengok resepinya di blog sifu, dan macam senang je.....maka jadilah ia, namun air gula sedikit pekat, hangit kot sbb rasa pahit...kheee

layan je dr minum ptg smpai malam pun layan lagi, sedapnya....

resepi sini,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...