Thursday, January 5, 2012

suamiku...

Khas Untuk Suamiku

Suamiku,

Jemputlah aku ke dalam hatimu yang indah itu,

Yang penuh dengan muatan rindu,

Meski rindu ini tidak terarah sekarang sayang,

Jujur dan ikhlas dariku.

Aku inginkan dirimu, hatimu dan belaianmu,

Dan datanglah padaku,

Kan ku katakan betapa aku amat menyayangimu,

Kerana diriku..hatiku..,

Ku yakini dirimu akan terus menerus hadir dalam diriku,

Kerana diriku jua, hatiku mencari bayanganmu,

Menanti dengan kemesraanmu,

Aku ingin menepis semua rinduku,

Semua rindu kita bersama,

Menjalin benang-benang cinta di antara kita sayang,

Percayalah, aku terlalu merinduimu,

Percayalah aku sanggup menemanimu sehingga akhir hayatku……

P/s: Kongsilah ayat ini bersama suami atau isteri anda. Percayalah ia amat berkesan untuk meningkatkan hubungan mesra antara anda!

Kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan facebook anda.Sharing is Caring
~7Legendz~

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...