Thursday, July 28, 2011

pokok apa ni ?

tadi petang lepas cari barang kat dalam GIANT, masuk kejap kat nurseri depannya,
nampak je pokok purple ni, hati dah terpaut namun pokok pe tak tahu nama,
beli je, regenya pun munasabah, rm10.49 je
macam lavender, ye ke?
tolong bantu kengkawan....

letak dalam pasu besar dulu, sementara nak cari tanah

rasa macam nak tidur kat luor je, sebelah pokok bunga baru ni

kita tengok ketahan pokok ini,
ku siram ku baja
agar subur sepanjang masa

tapi setelah di google, bukan la....khee
misi pencarian pokok lavender lak
dgr kata kat pasar tani putrajaya ada....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...