Saturday, April 30, 2011

Cermin Diri

if you talk nicely to others,
then others also nice to u

if you need u request
then others know

cermin la diri kita,
di mana kemampuan kita
jangan lebih lagak dari agak

2 comments:

  1. perrgghhh !! terbangga kejap..
    sebab dah jadik follower aima yang ke 300. hehe ;)

    bagus entry2 kat sini..
    banyak yang mendidik jiwa..
    keep it up;)
    wish u luck ;)

    kalau sudi, meh la jenguk2 blog kite yang daif tu..
    kalau sudi lagik, jemput la follow jugak..

    kalau sudi laa.
    kalau tak sudi pun, tak pe ;)
    kite ok je ;)
    by da way, semoga berjaya dalam dunia blog ye ;)

    ReplyDelete
  2. ummu khaulah hasan > syukran jazilan, 300 sudah....terima kasih....

    mingzhu collection ni campur aduk, luahan perasaan, info, petua semua ada la, sebenanarnya ia adalah koleksi dan di simpan dalam blog ni....benda2 yang aima syg yg x tersimpan dlm pendrive kan, simpan kat blog di samping berkongsi dengan kawan,,,

    yup jp lagi aima ke umh ummu khaulah pulak....

    dek kesibukan, akan ada cenderahati buat ummu khaulah nnti...tggu...khee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...