Saturday, April 9, 2011

9 Pagi, Pagi Pagi Dah Tertekan Ni....


nota hati ; pg lg dah ada tekanan....tolong, dah la serabut dah kepala hotakku dengan masalah kendiri dan kenduri ni...tub2 pg ni ada lak member minta pinjam duit, hutang lama x berbayar nak tambah hutang baru, ada mcm2 sebb la klu nk pinjam tu, nak tolong kan aku lak tersepit tak tolong kan kesian lak, rejeki dari allah semuanya....minta la dari allah...huhu....dan saat kendiri dan kenduri kian hampir ni, 50sen pun rasanya amat bernilai....cmner ni?.....arghhhhhhhhhhhhh, hatiku kian berkata, aku serik.....................cmno ni,,,,,,,,Ya allah kau bagila hambaMU ni ilham.....

3 comments:

  1. sabo ye kakAima..kekadang kenangan dan peristiwa lepas buat kita sedar..harap kakAima dapat buat keputusan yang tepat..

    ReplyDelete
  2. nor, klu nak ikut kenangan dan peristiwa lepas kena buat keras hati la...namun rasa simpati kdg2 buat kita tewas ....pergh....selfish kdg2 perlu...

    ReplyDelete
  3. Ingatla..hidup mesti diteruskan ..jgn kasi org pijak2 kita.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...