Saturday, March 26, 2011

Penemuan Semalam


kenali diri anda
yup,
im simple, independent

terkenang kisah lama,
waktu kat uitm,
masa tu kat dewan sri budiman
ada kempen derma darah, check darah,
dan aku fobia dengan darah serta jarum,
member semua g check darah,
aku kat dalam kelas wat poyor je,
ina tiba dtg pdku dan mngajak ku mengecheck darahku,
' wei, mai la aku temankan ko check darah ko, brother hensem'
"hensem, ok"
pergh mmg brother hensem yng mengetest darah tu,
dah la hensem, cakap lembut je
{ x sakit dik, kejap je,setakat nak tahu darah jenis pe takkn takut kot, mcm letak jarum peniti jo }
haha,mmg yer pun x sakit
{ darah adik jenis B, nah artikel pasal kenali diri melalu jenis darah }
dan artikel tu ku simpan sampai sekarang
brother tu dah jadi doktor kat mana ntah....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...