Wednesday, December 22, 2010

adus teruji lagi - kena kat depan mydin mall

Orang cemerlang sentiasa memecahkan kitaran sengsara yang mungkin kepada dirinya. Andainnya, setiap yang baik datangnya daripada tuhan dan setiap yang buruk adalah kesilapan diri sendiri
~ Dato Fadhilah Kamsah


Satu tengah hari semalam di Mydin Mall

kereta kuning ku tersondol @ di sondol oleh motor, keluar simpang mydin mall, dlm hujan sebuah motor dengan laju masuk ke kiri lane sedangku dgn mau cepatnya keluar simpang, namun ku sempat berhenti ..huhu..klu tidak mau tersadung dua awek ke tengah jalan,
kemek keretaku, awek berdua tu terjatuh dan tercedera di siku, motor skuter nya tak de masalah, adus kereta ku jugak yang kemek....bertalu talu awek tu minta maaf, ku bagi minyak ubat sapu luka, ku tanya nak ke spital tak, namun dia berdua dan motornya ok sajer....settle la, dan aku yang terkedu dengan kemek keretaku, salah siapa? salah aku ke salah dia? aku blur, dia kata aku tak brek, aku kata aku brek nak tengok kanan, pemerhati kata x nampak sebab ada blocking ngan bus, adus....lelah....ujian datang lagi , ralatnya bila tengok kete kemek....nasib baik x calar, cuma kat belah bawah scratch lekat kolor merah, skuter dia merah....

serik nak g mydin mall, dan sememangnya fobia tul nak ke mydin, namun sebab tengah hari semalam jalan 'jeng' sangat, giant xde parking, pusing kut mydin, sangkut lak.
bercakap pasal mydin ni, memang la menakutkan sebab tak pernah takde waktu lengang, mydin mall sentiasa penuh dengan, banyaknya kereta, banyaknya orang
untung besar mydin ni.

lelah, letih, lemah
teruji dengan kekemekan kereta kuningku
duit lagi,
baru nak berangan ke bulan,
ada halangan
membantutkan perjalanan
huhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...