Monday, November 29, 2010

ini hasil pagi ini


ini versi webcam
almaklum la xde canon, tp klu ada mirul
bole suruh snap pic roti ni...hehe
roti sardin resepi cmg,
saper2 yg terliur sila godek kat cmg,pergh, gebu dan lembut,
yang goreng sedap yang bakar pun sedap,
sejak2 kenal tiffin blue ni, baking is interesting...
first time buat dah jadi, sedap kalah yg kat kedai tu la..
haha, perasan sungguh tp itu hakikat,
walau fizikalnya mcm budak tadika yang buat sbb tak pandai menggoreng dan belum pandai lagi membulatkan mengikut saiz pro, mcm jemari cmg tu...namun, wallah
resepi cmg mmg kelas 5 star,
bg diriku yang tak pernah buat roti2 ni....
terima kasih tak terhingga kat cmg kerna membuahkan minatku pada baking,
i love muffin n roti,

n dis my feveret, muffin kenny rogers...
lama x mkn kenny rogers....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...