Thursday, September 23, 2010

berakhirnya epilog syurga cinta


Di kesempatan ptg ini menonton tv3, menghayati episod akhir epilog syurga cinta , mia melalak2...ikhs, tahun ni award mmg kena bg kat mia la....ending yang rasa pengarah happy ending tp sebenarnya ending itu hanya ikut hati bukan ikut logik, ya jodoh tp setiap ketentuan Allah ada logiknya....tak best aa macam tu sepatutnya keputusan pilihan cikgu siti bukn mlm penikahan dia bersama ustaz ryan,....memalukan pengantin lelaki je, dlm cerita bole la cool cuba realiti hidup...xde nya mcm tu.....dan sememangnya tak secocok, dah tentu cikgu siti kena ngan ustaz ryan tu sbb sama2 usahakan teratak....dan irham yg memang dia kata dia kawin dgn Xerra so mcm mana lak lepaskan isteri dia pada orang lain ...ikhs....xerra dah mak mia, teruskn je idup dgn irham dan duk bandar, logik la, takkn lak irham nak pindah duk teratak teruskan apa yang cikgu siti dah buat tu....ooo..andaian sendiri, teratak tu ustaz ryan dan xerra la?...ikhs..x logik....dan cikgu siti mmg tak padan dgn irham...jgn mare cikgu siti....cinta pandang pertama? masa jumpa zaman kecik tu x nampak pun cinta so itu bukan cinta pandang pertama, jlnnya menunjukkan cikgu siti memuja baju itu menjdi cinta...haha.......cinta hindustan dah macam......

bila aku menjadi pengkritik, aku je betul,
hahaha
Align Center

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...